یک تیکت پشتیبانی در مبین هاست ارسال کنید

یک تیکت پشتیبانی در مبین هاست ارسال کنید

در این ویدئو نحوه ارسال بلیط برای میزبان را به طور کامل توضیح داده ایم.

چرا ارسال بلیط بهتر از تماس تلفنی است؟

زیرا به این ترتیب ما درخواست شما را به صورت کتبی داریم و رسیدگی به موضوعی که در بلیط ذکر کردید برای ما راحت تر است. علاوه بر این، برخی درخواست‌ها و تغییرات تنها با تأیید نماینده رسمی شرکت یا مالک اصلی حساب امکان‌پذیر است. بنابراین ابتدا یک بلیط تهیه کنید و اگر می خواهید تماس بگیرید شماره مشتری و شماره بلیط را به متخصص مربوطه بگویید. اگر نمی دانید از کجا شماره مشتری را پیدا کنید اینجا کلیک.

چگونه یک تیکت پشتیبانی ارسال کنم؟

برای این کار کافی است وارد قسمت کاربری شوید و روی ارسال بلیط کلیک کنید.

در صفحه جدید با توجه به مشکلی که دارید واحد مربوطه را انتخاب کنید:

  • انتخاب واحد پشتیبانی فنی برای حل مشکلات فنی و پایداری سرویس، سرویس را پیکربندی و راه اندازی کنید
  • انتخاب حراجی برای مشاوره قبل از خرید، ارتقاء و ارتقاء خدمات، یا درخواست های پیش فاکتور
  • واحد مالی برای امور مالی و حسابداری، درخواست فاکتور رسمی، مغایرت پرداخت و تایید واریز حساب

و

  • اگر هر یک از واحدهای فوق را بررسی کرده اید و احساس می کنید که نوع پاسخ مطابق با الزامات شما نیست و درخواست شما نیاز به بررسی بیشتر دارد، صدای مشتریان رزرو بلیط اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید از این قسمت استفاده کنید.

نکات نوشتن بلیط

در صورتی که نیاز است کارشناسان ما برای رفع مشکل به پنل کاربری شما دسترسی داشته باشند و رمز عبور خود را تغییر داده اید، لطفا اطلاعات دسترسی به پنل جدید را برای همکاران ما در تیکت ارسال کنید. همچنین در صورت دریافت خطا در حین استفاده از سرویس، نوع خطا یا تصویر خطا را برای آنها ارسال کنید.

نکته مهم: اگر بیش از یک سرویس با ما دارید، هنگام ارسال بلیط مشخص کنید که بلیط شما مربوط به کدام سرویس است.